Skupinové lekce

  • Jóga
    • Trenéři

      Prospěšnost jógy pro naše tělo je všeobecně známá. Jóga, ač je prospěšná, není všespásná. Rozhodnete-li se pro cvičení jógy, tak stejně jako v případě ostatních cvičení a sportů, je dobré toto konzultovat minimálně s instruktorem. Je tedy jedno, jakou jógu cvičíte nebo kde ji cvičíte. Důležité je, s kým ji cvičíte, respektive kdo vás povede. My v Body Care dáváme přednost dlouholetým zkušenostem a kvalitám našich instruktorů, kteří se nenechají zlákat módními trendy a jógu prezentují v té pravé podobě.  

  • Problémové partie
    • Trenéři

      Stále se trápíte s tím samým = břicho/zadek/stehna ? Stále beze změny? Tak zkuste tyto lekce které jsou zaměřeny přímo na tyto „začarované“ partie.Jedná se o skupinové lekce pod vedením zkušené trenérky a bývalé závodnice fe Fitness.Na lekci si dáme pořádně do těla, ale vždy Vás u toho bude trenér kontrolovat, abyste si neublížili. Tréninky budou živé, různorodé a budete využívat vlastní váhu, činky, TRX, overball, medicinbal, gumy, a mnoho dalšího.

  • TRX
    • Trenéři

      Závěsný systém TRX rozvíjí tělesnou sílu a kondici pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Jedná se o závěsné (negumové ) popruhy s možností nastavení jejich délky a využití vlastní váhy těla . Ve sportu a také během každodenní činnosti se dostává naše tělo do mnoha rovin. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách. Cvičením na TRX předejdete svalovým dysbalancím a jednostrannému přetížení pohybového aparátu. Svalová hmota bude narůstat rovnoměrně, což sníží riziko zranění a Váš výkon se zvýší ve VŠECH sportech a aktivitách.

      Kým je využíváno?

      Cvičení na TRX využívají jak úplní začátečníci ve sportu, tak elitní sportovci. Tím ale jeho výčet použití nekončí. V Body Care využíváme TRX i v rámci fyzioterapie a rehabilitace. TRX je ideálním pomocníkem v prvních krůčcích cvičení, kdy člověk neunese sám sebe, nebo v případě zranění, kdy je náš pohyb omezen. Pro profesionály znamená TRX obrovskou výzvu v rozvoji komplexnosti fungování celého těla, a tím posouvání hranic svého výkonu.

      začátečníci
      - sportovci
      - těhotné, staří lidé
      - rehabilitace, rekonvalescence, DMO

  • Zdravá záda
    • Trenéři

      Hodně lidí v dněšní době bere bolesti zad jako běžnou součástí sedavého zaměstnání. Bolesti v zádech vznikají důsledkem vadného držení těla, čím následně dochází ke zkrácení a ochabnutí svalů spolu se zablokováním meziobratlových kloubů. Cvičení Zdravá záda je zaměřené na protažení zkrácených svalů trupu a zároveň na posílení svalů, které jsou naopak ochablé, nefunkční a neposkytují dobrou oporu o páteřní skelet. Cílem cvičení je tedy zlepšit koordinaci svalů v oblasti břicha a zad, teda zapojit tzv. hluboký stabilizační systém. Současně se tím obnoví pohyblivost páteře.Při cvičení se využívají prvky z pilates a jógy, které jsou doplněné speciálními fyzioterapeutickými prvky. Lekce zdravá záda jsou u nás vedeny diplomovanou fyzioterapeutkou, která Vám je k dispozici i na soukromých lekcích.

      Skupinová lekce zdravá záda je vhodná pro všechny bez ohledu na věk, tělesnou konstituci a fyzickou zdatnost.

  • Kruhový trénink
    • Trenéři

      Jedná se o skupinové lekce pod vedením zkušených instruktorů.

      Na lekci si dáte pořádně do těla, ale vždy Vás u toho bude trenér kontrolovat, abyste si neublížili. Tréninky jsou živé, různorodé a využívá se vlastní váhy těla, činky, TRX, overball, medicinbal, gumy, a mnoho dalšího.

      Kruhový trénink se skládá ze 2-3 sérií 8-10 stanovišť, na kterých se cvičí 40-50s s pauzou 10-20s na změnu stanoviště. Střídají se posilovací cviky (břicho, ruce, nohy, záda) s aerobními aktivitami (např. švihadlo, lano). Díky střídání stanovišť a přijatelné délce cvičení (max. 1 minuta – čas instruktor přizpůsobí kondici cvičenců) lze vydržet makat daný interval na 100%, protože na dalším stanovišti bude unavená tělesná partie odpočívat a zaměstnáme jiné svaly. Vaše tepová frekvence bude díky aerobním cvikům neustále udržovaná ve výši, která zajistí zlepšování kondice. Zároveň posílíte široké spektrum svalů. Kruhový trénink je vhodný jako doplňkové cvičení např. pro běžce, plavce, cyklisty, ale také pro všeobecné zvýšení fyzičky a nastartování hubnutí.

  • Cvičení pro těhotné
    • Trenéři

      Jste těhotná? Chcete i nadále zůstat aktivní, jen máte obavy, abyste cvičila správně? V tom případě je tato lekce přímo pro Vás. Na lekci se zahřejete, protáhnete, lehce zpotíte a zaposilujete. To vše s ohledem na stupeň těhotenství. Skupinová lekce bude probíhat pod vedením zkušené trenérky

  • Kondiční příprava mládeže
    • Trenéři

      Chcete, aby Vaše dítě sportovalo, jen ještě nevíte, který sport pro něj vybrat? Nebo naopak sportuje a chybí mu síla, kondice, rovnováha? Přihlaste ho k nám. Čeká jej všeobecná pohybová průprava, strečink, cvičení s vlastní vahou i s pomůckami (např. velké balony, bosu, TRX, overbally atd.). Průpravná cvičení jsou využitelná ve všech sportech (fotbal, tenis, plavání, jízda na koni, tanec...) POZOR! v době cvičení vašeho dítěte, máte slevu na vstupném do posilovny. Trénink je podobný kruhovému tréninku, při kterém se zapojí všechny svalové skupiny, a pohyb není jednostranný.

      Ceník:

      Jedná se o kurz který je hrazen celý najednou. Není možné tedy platit jednorázové vstupné ani použití karet Permanentka, Multisport, Active pass ani Benefit Plus Cena kroužku na 1. pololetí = 1.440,- (16 lekcí). Kroužek se nekoná v době státních svátků a školních prázdnin. Minimálni počet přihlášených jsou 4 ůčastníci. V době kroužku dítěte má 1 doprovod (rodič, babi/děda, chůva) vstup do fitka pouze za 50,-, nebloumejte po okolí a zacvičte si také.

  • R.I.P. trainer
    • Trenéři

      R.I.P. trainer je primárně navržen pro potřeby sportovců pro zpevnění střední části těla (břicho) a stability.
      Je to nový způsob tréninku díky asymetrickému zatížení:

      • ideální pro trénink rovnováhy
      • pro zlepšení výbušné síly a koordinace
      • forma cvičení je zaměřena především na rotaci těla
      • vhodné pro běžce, cyklisty, úpolové sporty, hod (disk,oštěp..) 

      Rip Trainer se přizpůsobí všem úrovním fitness cvičení. Při osobním tréninku může sloužit i rehabilitačně, nebo i pro úplné začátečníky.